Live streaming bude určite dominovať

bloger pripravený na live stream

Dva roky rôznych opatrení a obmedzení  priamo súvisiacich sú šírením sa covidovej pandémie sa prejavilo vo všetkých aktivitách nášho každodenného života. Aj v živote ktoréhokoľvek malého či väčšieho podnikateľa. Obdobie rokov 2020 až 2021 mnohých jednoznačne  naučilo aj  to, že živé video sa stáva potrebným a silným marketingovým nástrojom. Živé vysielanie preukázalo svoju stálosť a opodstatnenosť. Je populárnejším a ziskovejším nástrojom ako kedykoľvek predtým. Streamovanie sa v tomto náročnom období v globálnom pohľade zvýšilo až o 21 %.  Aké sú teda niektoré trendy live streamingu na tento rok 2022?

Trendy live streamingu na rok 2022

Pokiaľ ešte nie ste úplne presvedčení, že živé vysielanie bude v tomto roku dominovať, skúste sa pozrieť na nasledujúce štatistické údaje. Prejavujú sa niektoré evidentné trendy, ktoré by si podnikatelia, streameri, špecializované video štúdia a hlavne marketingové oddelenia mali všímať a  brať do úvahy. Toto sú niektoré z nich vychádzajúce z početných analýz správania sa ľudí:

  • 44 % divákov živého video vysielania uvádza, že v dôsledku živého vysielania pozerá menej často rôzne televízne kanály,
  • 80 % spotrebiteľov by si radšej pozrelo živé video od výrobcu produktu alebo známej firemnej značky, ako by čítalo písomné informácie o ich produktoch,
  • 15 % ľudí vo veku 18 až 34 rokov sleduje videá vysielané naživo niekoľkokrát denne,
  • 36 % podnikových streamerov tvrdí, že ich príjmy sa zvýšili, odkedy začali vysielať svoje firemné podujatia naživo,
  • možnosť kombinovať nakupovanie a živé vysielanie na platformách ako Instagram, Facebook a Twitter bude v roku 2022 predzvesťou novej éry in-stream nakupovania,
  • live streaming udrží pozornosť používateľov 10 až 20 krát dlhšie ako textové informácie,
  • 63% ľudí vo veku 18 – 34 rokov pravidelne sleduje obsah online produkcie naživo a opakovane sa k nej v priebehu dňa vracia,
  • približne 34% ľudí mladších ako 25 rokov prejavuje aktívny záujem o live streaming na sociálnych platformách,
  • mladšie generácie trávia viac času streamovaním, zatiaľ čo starší ľudia sledujú viac televízne vysielania a ešte na záver jeden trend
  • Facebook a Instagram plánujú rozšíriť svoje zabudované nákupné možnosti pre živé nakupovanie, čím chcú svojim používateľom ešte viac uľahčiť nákupy v rámci ich platformy.

Live streaming v rozlíšení 4K

Kreatívne tímy, špičkové video štúdia, podnikatelia a ich marketingové oddelenia. Tí všetci by mali hlbšie spoznávať aktuálny stav, možnosti a trendy živého vysielania v roku 2022. Nakupovanie naživo, vyššia rýchlosť internetu, kratšie videá a streamovanie v rozlíšení 4K. Aj to sú trendy, ktoré by si streameri mali neustále všímať a študovať ich možnosti. Predaj produktov prostredníctvom sociálnych sietí bude prudko narastať. Sociálny obchod a predaj produktov priamo prostredníctvom sociálnych médií. To je obrovský trh, ktorý má v súčasnosti len v USA hodnotu 51,2 miliardy dolárov.

Nároky na kvalitu narastajú

Živé vysielanie sa v posledných rokoch rozšírilo a štandardy kvality sa zvýšili. Rok 2022 nebude výnimkou. Úspešní streameri sa budú musieť snažiť. Pokiaľ sa chcú presadiť na tomto trhu a v rastúcej konkurencii. Viac ako polovica divákov opustí streamy nízkej kvality do 90 sekúnd. Ak ľudia nepozerajú živé video, nezobrazujú sa im reklamy ani sa nedostávajú do kontaktu s inými možnosťami live streamingu. Ak chcete, aby vaše streamy vyzerali v roku 2022 profesionálne, potrebujete svoj vlastný intuitívny nástroj na streamovanie.  Taký,  ktorý vám uľahčí výrobu profesionálne vyzerajúcich streamov pri každom vysielaní naživo.

Zdielať na Facebooku
Zdielať na LinkedIne

Pozrite si naše referencie

Kiwi.com Talk

NÚSCH, III. Farmaceutický Deň

Detská Univerzita Komenského

Zaujímate sa o

?

Ak chcete vedieť viac, stačí nás kontaktovať so záujmom o bezplatnú a nezáväznú konzultáciu.

Môže vás zaujímať